lonely,很好聽的一首歌。
第一次聽到這首歌,
是在夜店的時候。

第一次聽到只覺得好聽。

第二次聽到,還是在夜店,

第二次聽到,我真的覺得好好聽,
忍不住詢問周邊的人,但當時都沒人知道歌名。

那天,敏誌的手機傳出這首歌,
我馬上詢問這首歌的名字,
終於被我問到了...

敏誌跟我說...

Mr.lonely

真是可愛的歌名。

後來查詢歌詞,意外的發現,歌詞寫的真是棒,
於是我愛上這首歌,並貼在這與大家分享了。


其實歌名只有Lonely而已。

Lonely


歌詞:

Lonely I'm Mr. lonely,

寂寞,我是寂寞先生
I have nobody for my own

我一無所有
I'm so lonely,

我好寂寞
I'm Mr. Lonely

我是寂寞先生
I have nobody for my own

我一無所有
I'm so lonely,

我好寂寞 

You, this one here,

你!你這個人啊!
Goes out to all my players out there, man, you know

男人你知道的!喜歡在外面搞鬼當花花公子
That got that one good girl dawg

兄弟!你擁有了一個好女孩耶
That's always been there man like

但男人總是這樣
Took all the bull*****

不懂的去珍惜
Then one day she can't take it no more and decides to leave

然而有天她不再留戀就決定離開了
Yeah

唉!
I woke up in the middle of the night

我在半夜醒過來
And I noticed my girl wasn't by my side,

我才發覺我的女孩已經不在我身邊
Coulda sworn I was dreamin,

可以跟我說我還在作夢嗎
For her I was Feenin,

當我感覺到她
So I had to take a little ride,

我就覺得很開心
Back tracking over these few years,

回想這些年來
Try figure out what I do to make it go bad,

嘗試找出我做錯的事
Cuz Ever since my girl left me,

從我的女孩離開我後
My whole life came crashing

我的一生都毀了 

I'm so lonely (so lonely)

我好寂寞
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)

我是寂寞先生
I have nobody to call my own

我一無所有
I'm so lonely (so lonely)

我好寂寞
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)

我是寂寞先生
I have nobody to call my own (to call my own)

我一無所有

Cant believe I had girl like you

不敢相信我會擁有妳這樣的女孩
And I just let you walk right out my life,

而我居然讓你離開我的生命
After all I put u thru u still stuck

我這樣對妳但妳仍如此堅持
Around and stayed by my side,

陪伴著我為我停留
What really hurt me is I broke ur heart, baby

但真正傷我的是我讓你心碎,寶貝
You were a good girl and I had no right,

你是個好女孩但我卻沒資格擁有你
I Really wanna make things right,

我好希望這一切都沒發生過
Cuz, without u in my life girl

沒妳在我的生命裡 

I'm so lonely (so lonely)

我是如此寂寞
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)

我是寂寞先生
I have nobody to call my own

我一無所有
I'm so lonely (so lonely)

我好寂寞
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)

我是寂寞先生
I have nobody to call my own

我一無所有

Been all about the world ain't neva(never) met a girl that can take the things that you  been through

在這世界,像是永遠無法遇到一個女孩能接受你的過去
Never thought the day would come

從沒想過那天會來臨
Where you would get up and run

妳起身跑出這裡
And I would be out chasing u

我衝出去追妳
Cuz aint nowhere in the globe I'd rather be,

因為這世界上沒有地方值得我去的
Aint no one in the globe I'd rather see

也沒有人值得我注意的
Then the girl of my dreams that made me be so happy but now so lonely

夢裡的女孩讓我如此開心 但現在卻讓我如此寂寞

lonely (so lonely)

寂寞
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)

我是寂寞先生
I have nobody to call my own (to call my own)

沒有東西是屬於我的
I'm so lonely (so lonely)

我好寂寞
I'm Mr. Lonely (Mr. Lonely)

我是寂寞先生
I have nobody to call my own (to call my own)

我一無所有
Never thought that I'd be alone (be alone),


從沒想過我會獨自一個人

I didn't think you'd be gone this long,

更沒想過你會離開這麼久
I just want you to call my phone,

我只想要你打電話給我
So stop playing, girl and come on home (come on home),

所以別再戲弄我了,回家吧

這歌詞...
真的寫的好棒,
原來早有這麼一首歌,
如此好聽的在這兒了,
我卻直到現在才發現。
唉!

arrow
arrow
    全站熱搜

    山宗十具 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()